lenasfotoram

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Lena - 10 februari 2010 20:03


Vilken dag vi har haft, Solsken och -19 var det i Hundfjället...... Kändes på toppen att det var kallt    , när det blåste lite.....    


  


jag var lite för kaxig när det gäller Väggen, sa iof att jag bara skulle kolla, och det var det jag gjorde oxå....   

Nerifrån ser den väl ut som vilken backe som helst........


  

Men uppifrån, ser man ju inte över kanten....och jag vågade då inte gå närmare....      Blev ju skitskarj bara jag stod där och knäppte kortet...


  

Många var tuffa och åkte ner, men det var flera som vände som vi gjorde....


Hittade en bra backe som vi tyckte om som vi åkte i hela dan....


  

Lagom brant för oss, och härligt lång....  


  

Knäppte på Tandådalen ifrån Hundfjället....längtade tillbaka dit, det var mycket bättre där, vi åker där i morgon igen......  ;)


Nu har vi varit till polen och badat och lekt lite, värmde oss i bastun och blev lite brun i solariet...   ;)


Är så där lagomt trött nu......


Lena

Av Lena - 10 februari 2010 09:00


Dag 3 Onsdag


Matsäcken är packad, för i dag drar vi till Hundfjället..... Nya backar o Nya utmaningar...Typ Backen som heter Väggen, behövs ingen förklaring.... !!!   


Idag är det -15 och    Nice...........................


Ha en trevlig dag Alla....


Lena

Ovido - Quiz & Flashcards