lenasfotoram

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Lena - 15 februari 2010 18:45


Det gick bra att börja jobba idag igen, trodde att magsjukan var slut men det var visst flera stycken som var hemma för just magsjukan... hoppas man klarar sig denna gång med.....


Var kallt i morse -14 men det blev bara -2 under dan...och SOLEN har varit framme, väldigt skönt ute...... Är våren på väg kanske...     Själv har jag gärna vinter ett litet tag till....... Fast jag vill inte ha mera snö.....


Dotra ska få jobba natt för första gången, tycker hon ska bli skojigt.... hoppas att hon håller sig vaken bara...............   ;)


Sambon höll ställningen här hemma när jag var borta, men blommorna har ju blivit lite bortglömd, så dom längtade efter lite vatten faktiskt.... men nu är dom glada igen............ 


Köpte mig en buket röda tulpaner, som en hjärtans dag blomma till mig själv....  ;)



Önska alla en trevlig Måndagskväll


Kramizar Lena

Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards