lenasfotoram

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Lena - 7 februari 2010 20:31

Dotra kom i tid, packade bilen full, och jag menar full.....oj va grejer....

Inte bara kläder...skidor, pjäxor, bräda, mat m.m

Resan gick bra, inte nå mycket trafik alls, och sol hela vägen   


Måste bara berätta när vi kom till en smal bro... just när jag var på bron så såg jag att jag körde på ett tågspår !!!! hade i ett svagt ögonblick släng ett öga till höger och såg en bom, som var nere över tågspåret...men att jag skulle köra på tågspåret fattade jag inte först, och bron var smal...bara jag fick plats och kollade ner över staketet, vatten på båda sidor....Hjälp, jag  skrek hela vägen över...skit läskigt....men mötande trafik väntade ju tills vi var över....sen höll vi på att skratta ihjäl oss..... skulle naturligtvis ha knäppt kort, men vi var glada att vi kommit över....  ;)


Straxt före Sälen, såg vi ett Outlet...haha, fler än vi vände..tog en snabb fika och gick sen in och kollade.....Jag köpte en Jacka...Röd...Jätte nöjd....


Tandådalen nästa..... Inchekningen gick bra.... plockade in allt och gick sen o kollade lite...bor väldigt nära liftarna....

Dotra hittade även hon en jacka som hon köpte... så i morgon är vi skit snygga i backen.....  ;)


Gjorde mat när vi kom tillbaka, fick lite energi då, men vi är skit trötta bägge två... jag är inte van att köra bil så långt...


  

Knäppte detta när vi var och kollade läget... Där ska vi åka i morgon.....

Längtar........  ;)

 

Lena


Av Lena - 7 februari 2010 08:26

Söndag 7 Feb..... Dagen D


Äntligen var det då dax, allt är packat...ska bara in i bilen med allt och så kommer dotra snart med sin packning....mycke blir det.....   ;)


Vilket härligt väder vi får....SOL och -9 grader.......


SÄLEN her we Come.....................   ;)


Kramizar i massor Lena

Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards