lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 3 juni 2011

Klämdag

Av Lena - 3 juni 2011 06:54


God Morgon !!!

Haha, det är då roligt att jag är vaknar sååå här tidig...  :/

kl... 6.10 var jag uppe idag.... 

Men jag har då sovit bra i natt då äntligen :)


Gick bra i går när jag var 2 gånger på Strållis......

Sen var vi till Thea och hälsa på.. MYS !!!!

oj, vad hon pratar nu dååååå, så jätte kul ju

blåbärspaj blev det oxå....  jammiii     


SOLEN

 

skiner idag och ser ut att inte blåsa idag...det gillar jag ju... :)

Blir till att vara ute idag då...  Härligt !!!


Senare i kväll ska jag på

Vinträff

med alla brudarna, ska bli kul :)


Men snart ska jag sätta in lite småmackorna i ugnen..

de var ju så goda ju..


 


Ha nu en bra Klämdag Alla...


 



 
 
annica j

annica j

3 juni 2011 07:33

Härlig att få sova :) synd att du inte får sova längre på morgonen :/

Blir nog sommar i dag :)

Ha det gott...

http://annicasdjurliv.bloggplatsen.se

Lena

3 juni 2011 21:50

Ja, visst är det bra att sova, ja men jag är väl pigg antar jag... ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards