lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 4 juni 2011

Blev en riktig vilodag idag

Av Lena - 4 juni 2011 18:03


Jag idag blev det så...

Är väldigt trötter idag då...  :/

 satt i solen/skuggan nästan hela dan

bara vila idag...


Härligt va det iaf....

Blev lite grillat och grönsaker i ungen..


Någonting som är jätte god..

är detta, russin och saltajordnötter


 

Det ska nu prova tycker jag....  Haha


Sen så såg jag att mina

Rhododendron börjar bli fina blommor


 


I morgon ska vi ut och åka husvagn...

jätte kul  ;)


 

Någon som var lite sugen idag då :)


Trevligt Lördag kväll på er...

Vet många som kommer in och kollar på min sida

gör gärna en kommenter tycker jag...

Roligt är det ju...  :)


 

 
 
Ingen bild

Janet

4 juni 2011 21:02

Trevlig resa!!! Kul med husvagn är de. Vi ska iväg på spelmans stämma snart vi. Har inte varit ut nå än i år. Hade gott Kramen <3

Lena

5 juni 2011 19:35

Vi ska ha jätte trevligt !! Kramen

 
annica j

annica j

5 juni 2011 09:43

Härliga knoppar, har nog aldrig tänkt på hur dom ser ut :)

Ha en trevlig tur med vagnen :)

http://annicasdjurliv.bloggplatsen.se

Lena

5 juni 2011 19:35

Nä, man tänker inte så ibland, men med kameran tänker man anorlunda :) Tack !!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards