lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 7 juni 2011

Veckan börjar på Tisdag....

Av Lena - 7 juni 2011 08:09


Det blir ju så ibland när det är helg på Måndag...

Men jag är ju "ledigt" änndå jag.... 


Blev en lung vilodag i går, satt i skuggan, mysig det med...

Blev en kortar promenade...

Tvättade gjord jag ju.... Bra gjort !!!!


----------------------------------------------------------------------------------


4


gånger kvar då på Strållningen !!!

Ja, detta är sista veckan.....   :/

Både skönt och inte...    :(


---------------------------------------------------------------------------------------


Idag vet jag inte vad som händer, det får f.m vissa snart..

ICA ska jag till iaf...

 Är iaf mycket piggare idag, för jag har ju sovit i natt..

om det nu beror på detta :)))


Ser ut att blir en Solig dag i dag med...


    


Så jag hoppas att alla kan njuta av den idag då...


     

Vill ni se flera bilder på den gå in på


lenasfotoram.blogspot.com





 
 
annica j

annica j

7 juni 2011 09:12

Ja nu kommer man ju att bli mer förvirrad än vanligt när man börjar veckan med tisdag =)
Vad fort det har gått med strålningen, tyckte inte det var länge sedan det var tvåsiffrigt.

Ha en toppen dag....

http://annicasdjurliv.bloggplatsen.se

Lena

7 juni 2011 12:39

Ha en toppen dag du med... Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards