lenasfotoram

Alla inlägg den 24 juli 2011

Av Lena - 24 juli 2011 15:56


Detta måste vara intressant eller hur....  ;))


Vi kan väl börja med väder som ni har samma som oxå, kanske

just nu skiner solen, om en stund kan det blåsa..eller regna...

ingen som bestämmer någon...


Jag sitter här innan för med fönstret öppet och en fläkt på.. så genomvarm

så det är ju inge lättar att andas då................

Som jag tycker är skitjobbigt..

Kan knappt gå på toaletten för jag andas så hemmskt

såååå jobbigt...

Med det beror ju

blodproppen

så jag får ligga här några dagar till...

för detta kan ta ett bra tag innen den försvinner.


Igår kväll gjorde JAG det själv

JO....

Jag ska ju ta medecinen med spruta då !?!?!

och JAG klara de av det själv....  ;))))

 







Ovido - Quiz & Flashcards