lenasfotoram

Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Lena - 22 juli 2011 20:12


Ja, dom som följer mig

Funderar var jag är någonstans..  Hehe  ;)


Men just nu så är jag på Sjukhuset i Gävle...

sen onsdag kväll...


Hur det kan bli då.....  ;/


Haft feber och förskyld sen 16/7 - 20/7

Lördag kväll fick jag feber, inge mycket

men jag brukar inte ha feber...

Sen har jag bara varit hemma och gjort den jag kan...nästan inget då :(

Jag var bara rädd att få Lungs.inf


Men på Onsdag var jag lite bättre och skulle då

Vattna blommorna !!

Låtter jätte jobbig !!!


Fick knappat någon luft, som tur var ju Dottra hemma och

kramade mig och jag fick luft igen, men det va svårt att andas..

Sambon kom hem och vi skulle åka till Akuten till Gävle

sa dom tilll oss...


Fick komma in snabb och tog lite blod igen dp och jag gjorde och rönten igen då..

Så dom såg att jag hade


Blodpropp i lungan


Så nu är jag här och ska få fart på lungorna...

så det var detta oxå som gjord att jag va så trött, men det visst

jag inte.... hur kan man veta allt.. ?!?!


Annars mår jag bra, FAST det är INGE kul att sitta här..

ligger här i sängen..kommer inte så långt, sitter fast i väggen

som jag får lite syra då....


Men idag fick jag min datorna iaf.... ;)

Få se då när jag kommer hem igen..

JAG ska ju ta medecinen själv och inte var det tabletter eller ?!?!

Mohahaha ;)


Äsch, nu vet ni var jag är iaf... Haha

Hoppas ni får en bra helg,

ska jag ha...

Här på Onkologen på Sjukhuset   !!!


 






Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards