lenasfotoram

Alla inlägg den 29 juli 2011

Av Lena - 29 juli 2011 18:30

            

                          ......roligt är det att ligga på sjukshuset en helg då ????

och så kan jag inte prata heller...bara hostar....


  


HUR KUL ÄR DETTA DÅ ??

0 - 100 %

Ja, vi kan ju se....

  • Jag kan ju bestämma vad jag ska kolla på 1,2 och 4
  • Kan gå och lägga mig när jag vill, fast kan jag hemma med
  • Prata mig mig själv
  • Inatt sover jag själv
  •  5 % kanske !!

Ja, det var inte så många fördelar att ligga här då :(

Jo, det är det ju.. Jag blir ju friskare när jag ligger här  :)))


Den här veckan har gått åt att försöka göra mig friskare

med syrgas, som dom har krymt frå 4L till just nu 1L

så hoppas att det förtsätter så då..


Maten kan man ju prata mycket om..

den är säkert jätte god, men inte för mig ;(

Kan inte äta, har fått jätte små portsionen

och pratat med en Dietist..

Det som är sååå konstigt med detta är att jag går inte ner i vikt !!??


Lite främmande har jag haft, med lite svårt att pratat då..

 I går och i dag ha jag faktisk gått till i korridoren

går bra, fast man vill ju går längre..men det tar vi en annan gång.


Sambon har lite att göra, jag får helt inte gå i trappor !!

men vi har ju ett rum som ska bli mitt så, haha

så slipper jag höra hur han snarkar  ;)))

Men man kanske smyger upp, men blir lite ensam kanske.. haha


Men i kväll ska ja se på  Truman show


Trevlig Helg på Er


 


Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards