lenasfotoram

Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Lena - 13 juli 2011 19:49



Så nu har jag varit in till Läkaren som var jätte trevlig..

kom från uppsala och har hand om hjärntumör...


Först hade ju svulnaden minskat och att hjärntumören blivit mindre

Till och med Läkaren var imponerad, av att det gått så bra....

och gissa vad jag är GLAD då  :)))))))))


      


Äter cortison som jag håller på att sluta med.......

Det är den som gör att jag inte orkar göra så mycket.....

Blir mera trött ju minder jag äter

men JAG ska bara besegra den oxå så jag får musklerna tillbaka.

Så nu så ska jag ut och gå lite mera för varje dag....  :)))

 

Läkaren tyckte jag skulle få ta "semester" i två veckor   ;)


Sen från början av augusti får jag börja med

"cellgifter"  (heter något annat...)

Äter 5 dagar och vilar 21 dagar

Äter 5 dagar och vilar 21 dagar

Äter 5 dagar och vilar 21 dagar

Magnetröntgen igen då

Sen upprepar detta en gång till...

Så ser hösten ut för mig då eller ½ år framåt...


Men sambon har semester i aug, så då åker vi lite husvagnen....

ska blir jätte kul det, hoppas jag inte blir allt för trötter...


Tackar Alla som är inte här och på f.b

Hoppas ni har en bra Onsdag kväller...


Bästa Onsdagen på länge !!!!!  :)))


 









Av Lena - 13 juli 2011 08:33


Onsdagen den 13/7


15.00


Ska vi vara inne på Ornitologen


??!!??!!??!!??!!??!!?


Fast jag ser det då här


  


Fast jag antar att den sitter fast vid mitt talcentrum..

det har den gjort hela tiden....

får nog bli så att jag inte kan prata så ordentilg då  :/

" har inte alla knivarna vässade i lådan "

Mohahahaha     ;)))))


Nu så pratar jag om något roligare...

Thea och hennes pappa var här i går..

Jätte roligt...

Men hon var inte så glad som hon brukar...

Mat, varför ska man äta mat för ???

Men när vi åt

SKULLE HON INTE HA

Men farfar sa att hon INTE fick äta korvarna..

Hon åt TVÅ stycken...


Så är man när man är 2½ år tror jag....   :))))


Wilma och Thea


Ha en bra SOLIG onsdag idag då....


 











Ovido - Quiz & Flashcards