lenasfotoram

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Lena - 3 augusti 2011 18:42


Igår när jag kom hem var min syter o svåger här igen

så jätte mysigt att träffa, bor ju bara 50 mil från oss

och nu har dom varit här många gånger...

God Tårta och jätte fina blommor hade dom med sig

Tack säger jag bara..


  


Sov nere, orkar inte gå upp gick ju bra med vakande av att solen

sken på mig kl 4 ...... men jag somnade om igen

och så behövde jag inte höra hur sambon snarkade, man hörde ju ner ju :(


  

 

Har ju fått en Rullator - Mohhhaaaa

jo, då jag har en sååån, men än så länge går det bra inne utan den

få se sen om jag kör i kapp med svärmor på Nedrevägen

Undera vem som vinner ????

 

  

 

Idag fick jag även besök av sonen och alla hans tjejer...  ;)))

Ingen kort det är så svårt att knäppa nu tycker jag  :(

Men är då överallt den stora Thea...

men vill gärna vara med farfar...

och naturligt vis med mig då.... det berättade hon för sina grannar

vi ska till min farmor !!   :)))

och den "lilla" Wilma då...  ;)))

Nästan så hon börja skratta lite, såååå jätte mysig....


Sen åkte Peter och Thea ner och bada...

undra vem som var mest badsugen jag !!!

Skulle jätte gärna ha följt med...

där är något som jag saknar att jag inte kan vara med på roliga saker

kan inte ens lyta Thea upp i knä, inte ens Wilma  :((

 

Men det kommer väl så småningom

nästa vecka ska jag, till läkaren och se om jag ska börja på

del 2 av allt min behandling.....


Så jätter fint det är ute då, inte min grej att vara inne då

Jag giller ju att vara ute mera, kanske i morgon då :))


Men nu så vänter jag bara på Tina..

Gillar att kolla på henne på TV:n


 









Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards