lenasfotoram

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Lena - 12 augusti 2011 17:36


Min Mamma gick bort i just

Hjärntumör / Lungcanser

När jag låg på sjukhuset, mamma låg oxå där

och hennes rum såg lika ut som då, det lilla jag såg när jag kollade in

som tur låg jag i andra ändan....



Varit ute några gånger runt huset, tog kameran med mig,

faktisk är det jätte kul att fota...

så här kommer några bilder utanför hos oss och grannen...


 

Vårat Päronträd med mycket småå päron och runda är dom oxå


Grannen har bra stolar, vila lite när jag var där....  


   

 Svamp och den får ligga kvar där.... 


Ett av äppelträdet


   

Ett annat äppelträd


 

Röda vinbär väldigt goda..


Svarta vinbär oxå goda


  Jag har några blommor, men dom här kommer jag inte ihåg vad dom heter


 

Om vi fryser kan vi gå in och hämta ved här...

  På våran baksida har vi lite träd och den här har jag fixat till så den blir stor..


  Ser till att fåglarna får mat i vinter..


   



Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards