lenasfotoram

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Lena - 11 augusti 2011 09:02


Onsdag blev lång eller kort dag !!

Skulle in till Läkaren 11.30

Kollade mig och frågade hur jag mådde m.m

Allting var ju bra då, jätte bra

så då skulle jag få börja med en ny

medcinkur....


Den skulle var kl 13.00

det hade vi ju ingen anning om...

tog en fika i cafeterian

eller jag kan inte äta så mycket så det blev en

risifrutti  :/

blev inte hemma fören 15.30 

så då var ju dagen slut nästan :(


Men så mycket medecin jag fick så...

många iaf jag blir dåligt... som jag ska bara ta då !?!

Sen fick jag några som jag nu ska ta 5 dagar då ;/

men jag ska ringa så fort jag blir sjuk då måste jag in till dom

för jag får inte var sjuk hemma...

är väldigt infektionkännslig nu då....

Kan inte säga att detta var något kul, men jag får ju säga att

jag blir någ frisk av detta iaf..


Men nu vart det bara sjukdommar nu då.

Inge roligt alltså...


Därför kommer denna bild på när Peter tvättar bilen och

Thea fixar sin cykel, och jag tittar på  ;)


 


 

hon skulle ha en liten svamp... Kul att titta på dom när dom leker

var här tisdag nästan hela dan, sen åkte dom till

Badhuset, jätte kul


Ha en bra Torsdag


 





Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards