lenasfotoram

Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Lena - 2 oktober 2009 14:32

Vilken fin höstdag vi har, skönt ute och solen skiner, vad kan man mera begära... Glad


Varit ner till mina arbetskamrater och hälsade på, fick berätta om rosfebern som jag haft/har lite kvar av..lämnade papper om sjukskrivningen...Kollade när jag börjar jobba på måndag...Äntligen...., tog en promenad hem på stranden, gud så fint vi bor egentligen, så nära till en så ljuvlig strand....


Bakade en sockerkaka när jag kom hem, så vi har lite till fika i helgen, hoppas jäntan kommer i morgon o fixar håret på mig...


   Tog en smakbit, äpple o kanel smak... jammi...


Men nu ska jag ladda inför kvällen, Tjej träff i Vingänget, vi träffas och byter viner 4 ggr om året...vi är 14 stycken... Ikväll är vi ca: 10 som träffas, först blir det bastun, sen drar vi till våran Pizzeria.. Flört


Kram

/ L 



Ovido - Quiz & Flashcards