lenasfotoram

Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Lena - 6 oktober 2009 20:22

Öppnar idag och det var -4,5 grader kl halv 6....oj nu så börjar det bli kallt, byllsade på mig vantar o pannband när jag cyklade till jobbet, välbehövligt... men som tur var så tittade solen fram under dagen...

Plocka fram lite som jag ska ha med mig på fredag... Kryssning.... ska bli grymt skönt o kul.............


Till Valbo på kalas.... Sonen fyller 29 år idag....(Grattis).Oj va tiden går fort..... Tog min gamla pappa med mig dit så han skulle få se deras nya radhus, och träffa Thea.... Hon var på hugget som vanlig, kröp omkring och klättrar upp och håller i saker börjar även gå lite, när hon håller i bordet....Kramas lite både med Thea o Peter....  Glad

 förslag på tårtor ...

/ L

Ovido - Quiz & Flashcards