lenasfotoram

Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Lena - 4 oktober 2009 11:15

Oj, va det regnar idag... blir en hemma mys dag då.... i soffan...Glad  Var på fest i går kväll, blev bjuden på jätte god mat...trubadur... och en massa vin....

Grymt roligt var det, mycket folk, så det blev lite prat o dans....Glad  Hamnade för ovanlighetens skull på efterfest !! Men jag är sååå duktig, jag dricker bara vatten då... Jätte mycket folk, några sjöng...Sing star...Riktigt roligt....

Det var kul att komma ut och träffa folk, särskilt nu när jag varit hemma från jobbet så länge, kan jobba i morgon bara jag inte får feber sa doktorn igår..känns inge bra det här när kinden svullnar igen... Rynkar på näsan men jag äter pencelin igen, så det är väl bara att avakta o se...


/ L

Av Lena - 4 oktober 2009 11:06

..Jäkla skit, vaknar på lördag morgon och känner att kinden o ögat inte är som det ska, svullen igen, fast bara lite men ändå...... fick tid på em, hos doktorn..Ny pecelinkur...hoppas det hjälper då....

Sandra kom ut, skulle ju färga håret på mig, men nu blev det inte så, jag blev ju orolig igen, skakade i hela kroppen...så färgningen av håret får vi ta en annan dag, Jag blev klipp iaf... Tack dotra ;)


Hade grymt roligt i går kväll, när vi hade vinträff med tjejerna... Bastu först och mycket prat o skratt, sen hamnade vi på pizzan...Gick vidare till en av tjejerna sen...spelade musik..hon hade spotify...kul...Det kom några killar dit senare oxå.... Gick hem vid 12.... Ska ju på fest i morgon med....


/ L



Ovido - Quiz & Flashcards