lenasfotoram

Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Lena - 5 oktober 2009 18:56

Äntligen efter 3 veckors sjukskrivning kan jag nu återgå till jobbet, känns ju lite konstigt också.... Synd bara att jag fick tllbaka Rosfebern i lördags...äter ju pencelin igen...


Det gick bra att komma upp till klockan i morse, och barnen på jobbet känner forfarande igen mig, fick några kramar....Glad fortfarande lite svullen och röd på kinden, men det är ingen som ser...lite brunkräm så...


Sandra fick jobba i dag, så det blev ingen färgning av håret idag heller, kanske inte hinner innan jag ska på kryssning på fredag.... Provar igen till onsdag...men det är ju bättre att hon får jobba.....


Var trött och ont i huvudet när jag kom hem, la mig en stund på spikmatten, men det gick inge bra, blev nästan illamående...la mig i soffan istälet, mycket bättre......men blev ingenting gjort här hemma.....

Jag är så lat...måste göra något åt det...sitter nu i soffan, fryser..det är kallt här, sambon gör lite eld i kaminen....härligt....jag kollar med ena ögat på tv:n och det andra skriver jag här....och kollar på f.b Tror datorn börjar ta över mitt liv...........................Glad

Bättre i morgon, ska till sonen på kalas, han fyller år.... Flört

/ L

Ovido - Quiz & Flashcards