lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 7 februari 2010

Kväller i Sälen

Av Lena - 7 februari 2010 20:31

Dotra kom i tid, packade bilen full, och jag menar full.....oj va grejer....

Inte bara kläder...skidor, pjäxor, bräda, mat m.m

Resan gick bra, inte nå mycket trafik alls, och sol hela vägen   


Måste bara berätta när vi kom till en smal bro... just när jag var på bron så såg jag att jag körde på ett tågspår !!!! hade i ett svagt ögonblick släng ett öga till höger och såg en bom, som var nere över tågspåret...men att jag skulle köra på tågspåret fattade jag inte först, och bron var smal...bara jag fick plats och kollade ner över staketet, vatten på båda sidor....Hjälp, jag  skrek hela vägen över...skit läskigt....men mötande trafik väntade ju tills vi var över....sen höll vi på att skratta ihjäl oss..... skulle naturligtvis ha knäppt kort, men vi var glada att vi kommit över....  ;)


Straxt före Sälen, såg vi ett Outlet...haha, fler än vi vände..tog en snabb fika och gick sen in och kollade.....Jag köpte en Jacka...Röd...Jätte nöjd....


Tandådalen nästa..... Inchekningen gick bra.... plockade in allt och gick sen o kollade lite...bor väldigt nära liftarna....

Dotra hittade även hon en jacka som hon köpte... så i morgon är vi skit snygga i backen.....  ;)


Gjorde mat när vi kom tillbaka, fick lite energi då, men vi är skit trötta bägge två... jag är inte van att köra bil så långt...


  

Knäppte detta när vi var och kollade läget... Där ska vi åka i morgon.....

Längtar........  ;)

 

Lena


 
 
Ingen bild

Inger

7 februari 2010 21:18

Se nu till att komma hem med armar och ben i behåll ;) och att ha det så kul!!!!!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards