lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 20 februari 2010

Bara jag kvar........ Tror jag... ;)

Av Lena - 20 februari 2010 22:32

Julslingan runt altanräcket har jag kvar......     Haha, brukar vara sist... men nu kallar jag den för ljusslingan...haha...är såååå fint ju.....


Kollade ut och såg att den lyser så fint, är ju enkelt att dra ur sladden...men jag tycker den lyser upp såååå fint i mörkret....


Eller vad tycker Ni ????


  

Det är så jätte mycket snö runt så man ser inte så mycket av den...


  

Tycker att det är lite läckert jag.......


Kollade uppåt på balkongen....


  

Ska nog knäppa kort däruppe i morgon, kul att ha kort kvar på all denna snö, det är nog mycket snö på balkongen.....ingen som varit där ju...Vilken smäll det blir när den där snön rasar ner som hänger där....  ;)


Men det snöar än här hos oss och det är nu -13...fast det var skönt den lilla stunden jag var ute...


  

Mörkt men man ser en skymt av trädet...man ser ju hur det snöar....


Nu har jag fått tiden att gå lite, lite trökigt har jag...men nu ska jag sova iaf...ingen klocka som ringer i morgon heller....Härligt.....


Kramizar Lena



 
 
Helene

Helene

21 februari 2010 12:03

Ingen fara Lena.... vi har granen kvar ute än vi med belysning och allt. Tycker det lyser upp så fint i mörkret....

http://barecho.bloggplatsen.se

 
Jenny

Jenny

23 februari 2010 00:39

Så rackarns mysigt med ljusen som lyser där INNE i snön!!!

Och jag har också min utegran MED belysning kvar....
Så länge snön finns kvar så ska den sitta!
Och Julen vara ju än till påska??

Jättemysiga foton var det här i alla fall!
Kram, Jenny

http://varietasdelectat-jenny.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards