lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 21 februari 2010

Bara Sport.....

Av Lena - 21 februari 2010 10:00


Men jag kollar väl inte så mycket på sport, men när jag lekt färdig med alla kort i går kväll......så blev det ju väldigt spännande på TV:n.....

Då lära man ju kolla på det....Herre Gud Vad Det Blev Spännande.....

Slutatde med Ett Guld och Ett Brons....för Sverige  ;)


Har ju kollat lite för vi har ju en kille med från lilla Årsunda....Emil Jönsson...

men det har väl ingen missat....  ;)


Nä nu får man väl ta sig i kragen, och göra lite nytta innan vi ska på middag i Valbo, Bjuden till Sonen med familj........ Ska ha en riktig Mys Söndag....

Thea, Farmor kommer snart.............................................
...  <3


Önskar Alla En Trevlig Söndag...utan mera snö!!!!!!

Här tittar solen fram lite och vi har -14 just nu....


Kramizar Lena

 
 
Solan

Solan

21 februari 2010 19:23

Ja vilken tävling det blev...
Hälsa Valbo.Känner du Ulf Ytterbom Och hans Inger?
Ha de gott/Solan

http://m-fors.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards