lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 23 februari 2010

Kollat på andra bloggar ;)

Av Lena - 23 februari 2010 22:24


Jobbat 11 timmar i dag ( Jobb + P-möte), känner mig TRÖTT......  ;(   Har så ont i halsen än, varför kan det inte bryta ut eller försvinna från min hals..... 


Har kollat runt lite på andra bloggar, kul att läsa och titta på andras fina bilder...ge lite kommentrer och så får man lite tillbaka...super kul tycker jag......


Men jag känner att jag inte hinner med det jag vill göra, lägga ut mera bilder i min bilder blogg (lenasfotoram.blogspot.com) och göra om den lite, nu blev den rosa!!! ville inte ha den svart längre....lite vårig vill jag ha den ....jaja snart så blir det nog.....

Nu ska ja iaf sova är så trötter som jag ju redan har nämnt.... haha...    


Sov Gott Alla


Kramizar Lena


 
 
Jenny

Jenny

23 februari 2010 23:31

Fy farao va jobbigt med dom där förkylningarna som inte vill bryta ut ordentligt...
Man bara går och drar på dom i all evighet känns det som.

Tack för dina kommentarer inne hos mej förresten! Jättekul att du kikade in!

Och det där med bakgrunder på bloggen...Haha!
Jag byter nog alldeles för ofta kanske,men det finns ju så många fina!
Och nu längtar man sannerligen efter lite fågelsång och vårtemperaturer.
Jag har- precis som du- en blogg med lite mer "ord"...men den är låst. Jag har det mest för att jag hade lite "bekymmer" med några väl nyfikna granntanter (Krösamajjor) här på bygden...

Då kändes det skönt att istället bjuda in dom jag tyckte.
Vill du ha en inbjudan så får du mejla mej på :
bungalove-61@hotmail.com

Jag har lagt till dej i min blogglista och hoppas att det var okej?
Annars får du tjoa till.

Ha det så bra du kan trots halsont. Hoppas förkylningen "glömmer av sej" och bara försvinner!
Kram, Jenny

http://varietasdelectat-jenny.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards