lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 27 februari 2010

Det gick bra ;)

Av Lena - 27 februari 2010 18:13


Har skottat av balkongen, kom ut genom fönstret utan problem, men vad mycket snö det var, nästan ända upp till räcket.....


  

Så här såg det ut genom balkongdörren....


   Genom detta fönster, kravlade jag mig ut...och ramlade ner i snön...  ;)


Sen har jag fixat lite nytt tyg på strykbrädan, kanske det blir roligare att stryka..   ;)


  



   Ska prova i morgon..... ;)


Nu ska jag gå till en Kompis, hon har bjudit mig på lite VIn.....blir nog lite Melodifestival oxå....och en massa prat...  ;)


Kramizar Lena

 
 
Jenny

Jenny

2 mars 2010 10:39

Jisses! KRÖP du verkligen ut genom fönstret???
Haha....BILD!?!??
Inte dåligt av dej att orka skotta bort all snö där!

Nytt tyg på strykbrädan....Hmmm...det skulle minsann jag också behöva fixa till. Skumgummit petar ut på flera ställen...Hehe!
Gulligt tyg du hittat!

Kram, Jenny

http://klipporochhav.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards