lenasfotoram

Alla inlägg under juni 2011

Av Lena - 3 juni 2011 21:50


Men vilken härlig SOL vi fick idag då

Helt underbart.....


  


Tog en promenad vi 9 tiden var inte så varmt då...

Pratade lite med Inger om Vinträffen      i kväll, ska bli sååå kul ;)


Fick främmande av min syster och hennes man idag  :)

Väldigt kul, vi har träffas många gånger denna vår..

Dom bor ju bara 50 mil härifrån, och dom skulle ju ha regn nästan hela tiden

så dom åkte neråt till sin son istället...  :)

Bjöd dom på rabarperspaj... så gott ju..


Sen när dom skulle åka hem...

Så kom det en liten tjej och hennes pappa

alltså Thea och våran Son då....

sååå Roligt det var då...

Kul att se att hon leker och pratar så...

Bada fick hon oxå göra, det gillar hon ju...  

Sen fick hon ju smaka av min saftglass och den gillade hon verkligen    


  


Sen så skulle jag på Vinträff med alla brudarna

vi skulle träffas i skogen och grilla...      


Tror inte riktigt var jag var någonstans

men vi hade det jätte trevligt...

stakars dom som ska cykla hem sen...

Jag fick åka med Inger idag...


Men nu så är jag väldigt trötter.....

Men det dröjer inte fören vi har Vinträff igen...  :)


 


Av Lena - 3 juni 2011 06:54


God Morgon !!!

Haha, det är då roligt att jag är vaknar sååå här tidig...  :/

kl... 6.10 var jag uppe idag.... 

Men jag har då sovit bra i natt då äntligen :)


Gick bra i går när jag var 2 gånger på Strållis......

Sen var vi till Thea och hälsa på.. MYS !!!!

oj, vad hon pratar nu dååååå, så jätte kul ju

blåbärspaj blev det oxå....  jammiii     


SOLEN

 

skiner idag och ser ut att inte blåsa idag...det gillar jag ju... :)

Blir till att vara ute idag då...  Härligt !!!


Senare i kväll ska jag på

Vinträff

med alla brudarna, ska bli kul :)


Men snart ska jag sätta in lite småmackorna i ugnen..

de var ju så goda ju..


 


Ha nu en bra Klämdag Alla...


 



Av Lena - 2 juni 2011 06:28


GOD MORGON !!


Idag är det en röd dag på almanackan...

så många är lediga...


-------------------------------------------------------------------------------------------

Men in jag då... hahahaha  ;)


så idag är det 6 - 5 som gäller då !?!?!


För idag ska vi in till Strållis 2 gånger...

en vid 7.45 och nästa vid 14.45.....  

så på em ska min svärdotter följa med och se hur det går till där inne....

och sen åker vi dit och hälsa på lilla Thea och hennes Pappa.    


Sen får jag "helg" jag med till på Tisdag då...


------------------------------------------------------------------------------------


 




Av Lena - 1 juni 2011 12:04


Nu kom Sommaren......

1 juni och vad fort allt går,

undar var Maj som brukar vara så fin, vad den tog vägen ???


Men jag undrar oxå vart den där 

 Solen är någonstans idag då ???


Idag var jag på sista Provtagningen iaf,

 och jag behövde inte vänta nå länge alls.....

sen tog jag en lite promenad, var ganska skönt ute...

Sen när jag kom hem var jag till min svägerska och tog en kaffe

och pratade lite..... eller mycket !!!


-------------------------------------------------------------------------------------------


Idag är det bara 7 dagar kvar på

Strållningen...

så det är ju inte så många dagar kvar nu då....

Bästa att börja räkna ner nu då :)


------------------------------------------------------------------------------------------


Härligt att alla som kan vara lediga nu i hela 5 dagar...

Hoppas att ni får en bra lång Helg...


 










Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards