lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 3 juli 2011

Idag blir det en slappardag...

Av Lena - 3 juli 2011 09:26


Blev ju en långdag igår...


Först kom det en stor eller liten tjej... såååååå mysig !!


 

Här har hon fått lite kläder på sig...


Sen så var vi på 90 års-kalas


    

Jag  Pappa  Lisbeth


Sen på kvällen åkte jag till Strandbaden med jobbet,

dom var redan där när jag kom...åkte ner senare jag !!


Var kul att prata och sjunga lite med alla...

Tack alla jobbarkompisar och ha en trevlig sommar...   :)))

Men jag åkte hem tidigt, men det kom iaf mycket folk....

Har jag inte gjort förut !!!

Hahaha


Det var igår det.......

Idag så ska jag inte göra så mycket....

Familjen som ligger på BB ska nog åka hem idag

Undrar vad Thea ska säga !!!??

Sen ska vi oxå åka dit någon dag som passar dom...

såååååå kul ju...      


 



 
 
Ingen bild

systeryster

3 juli 2011 10:59

Ja tack för i går, hoppas du inte tröttade ut dig helt. Ni stannade inte så länge ni heller. Jag klarade inte av en minut till! Vilka människor - jag hoppas någon av dem läser detta. Jamen det är historia nu. Nu sitter jag på tåget hemåt, åker första klass i X2000. Känns lite lyxigt faktiskt. Känns skönt att få komma hem till min älskade gubbe - som nu blivit pensionär. Jag ska jobba fyra veckor sedan har jag semester igen, gubbe kommer troligen ner tidigare. Du får hälsa P och M och gratta dem och en stor kram till dig

Lena

3 juli 2011 20:03

Nä, vi åkte snabbt efter er, jag tror vi var sist...lyxigt att åka första klass, måste känns skönt att komma hem till gubben igen ju. Var och hälsade på lilla familjen...som börjr bli stor nu.. Kramizar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards