lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 5 juli 2011

Detta vill jag inte...

Av Lena - 5 juli 2011 08:50


...att bli sjuk !!!!


Har så ont i huvudet, vaknade av det i morse

Alvedonen gjorde sitt, lite är nog kvar en då....

För Lunginflammation är det jag inte ska få

men jag känner inget i bröstet, som tur är....


Ska ta det lungt idag...

för i morgon ska jag in på röntgen och sen tar den en vecka innan jag får svar....................... !!

Krympt eller inte krymt.... 


Igår så bakade jag vaniljbullar....

och jag tog även 2 kortare promenader !!!

Träffade Anders o Lena från USA

Kommer att hälsa på i veckan, så vi kan pratat mera :)


Eftersom jag har så bra fika bröd så kan flera hälsa på mig

någon gång... börjar bli lite ensamt om dagarna..

Hahaha   ;))))


Nä, ska vila lite nu för huvudvärken vill inte försvinna...


 









 
 
Lisa

Lisa

5 juli 2011 09:34

Hoppas lite sömn gör att huvudvärken försvinner. Krya på dig vännen och lycka till på röntgen. Jag röstar för krympt rejält så att den är borta!!!
Kramar Lisa

http://www.lisasfunderingar.se

Lena

6 juli 2011 17:07

Den förvann, hoppas att den har krympt..det har nog jag sätt till...Haha Kramizar

 
Ingen bild

storasyster Yster

5 juli 2011 14:52

Hej lillasyster!
Jag blir så ledsen, önskar att jag vore kvar. Då hade jag åkt till dig för att äta goda bullar. Jävla skit är vad jag vill säga!!!!!!!!!
Lycka till i morgon, du vet att jag tänker på dig ofta och mycket.
kramar

Lena

6 juli 2011 17:06

Men huvudvärken är borta, med orkar inte göra något idag... Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards