lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 11 juli 2011

Namnsdag

Av Lena - 11 juli 2011 21:31



Elenor...


Så heter både jag och syrran..  :)


När jag åt mat idag fick jag denna fina bild

  

Thea...


  

Undar vad jag ska göra här ???


Men fy vad jag är TRÖTTER idag då

Jag ville inte gå upp först, sen satt jag i soffan och småsov hela f.m

men jag har gjort en liten promenad iaf....

Bra va !!!  ;)))


Det går även bra med dottra som nu har husvagen :/

I morgon är dom i Göteborg...

"man ska ha husvagen"


Sen på kvällen åkte vi med bilen i skogen för att bra kolla lite,

och jag fick något att göra.. 

Inge djur iaf.. så inga kort finns...


 







 
 
annica j

annica j

11 juli 2011 22:28

Grattis på namsdagen :)
Djuren dom tror jag har tagit semester =) har varit ute så mycket i skog å mark men inte syns dom till =) Hoppas du är piggare i morgon :)

http://annicasdjurliv.bloggplatsen.se

Lena

12 juli 2011 07:46

Tackar.... Ja nog var dom på semeter allt.... Känns redan så att jag är lite piggare...iaf nu !!! Kram

 
Maria H

Maria H

13 juli 2011 07:41

Den lilla nyaste tjejen - är inte Elenor ett fint namn på henne?

Kram på dig!

http://marialihe.cybersite.nu

Lena

13 juli 2011 08:33

jo, det hade det varit...men nu har dom ett namn...fast dom kallar henne bäbis.. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards