lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 13 juli 2011

Nu är den här.....

Av Lena - 13 juli 2011 08:33


Onsdagen den 13/7


15.00


Ska vi vara inne på Ornitologen


??!!??!!??!!??!!??!!?


Fast jag ser det då här


  


Fast jag antar att den sitter fast vid mitt talcentrum..

det har den gjort hela tiden....

får nog bli så att jag inte kan prata så ordentilg då  :/

" har inte alla knivarna vässade i lådan "

Mohahahaha     ;)))))


Nu så pratar jag om något roligare...

Thea och hennes pappa var här i går..

Jätte roligt...

Men hon var inte så glad som hon brukar...

Mat, varför ska man äta mat för ???

Men när vi åt

SKULLE HON INTE HA

Men farfar sa att hon INTE fick äta korvarna..

Hon åt TVÅ stycken...


Så är man när man är 2½ år tror jag....   :))))


Wilma och Thea


Ha en bra SOLIG onsdag idag då....


 











 
 
Lisa

Lisa

13 juli 2011 09:43

Hoppas du får ett positivt svar idag!!! Lycka till!
Styrkekramar från Lisa

http://www.lisasfunderingar.se

Lena

13 juli 2011 19:41

Det har jag ju...... Kramar

 
Ingen bild

Systeryster

13 juli 2011 10:32

Jävlar säger jag bara - säg ingenting om vassaste knivarna! Dina knivar är tillräckligt vassa! Nog om det. Hoppas att det går bra idag, håller mina tummar! Kramar

Lena

13 juli 2011 19:41

Vi håller tummarna oc hdet lyckas ju... Kram

 
Ingen bild

Marita

13 juli 2011 10:44

Ska skicka en extra possitiv tanke till dig idag Lena! Kram!

Lena

13 juli 2011 19:40

Tackar..... ;) Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards