lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 13 juli 2011

Hjärntumören...

Av Lena - 13 juli 2011 19:49



Så nu har jag varit in till Läkaren som var jätte trevlig..

kom från uppsala och har hand om hjärntumör...


Först hade ju svulnaden minskat och att hjärntumören blivit mindre

Till och med Läkaren var imponerad, av att det gått så bra....

och gissa vad jag är GLAD då  :)))))))))


      


Äter cortison som jag håller på att sluta med.......

Det är den som gör att jag inte orkar göra så mycket.....

Blir mera trött ju minder jag äter

men JAG ska bara besegra den oxå så jag får musklerna tillbaka.

Så nu så ska jag ut och gå lite mera för varje dag....  :)))

 

Läkaren tyckte jag skulle få ta "semester" i två veckor   ;)


Sen från början av augusti får jag börja med

"cellgifter"  (heter något annat...)

Äter 5 dagar och vilar 21 dagar

Äter 5 dagar och vilar 21 dagar

Äter 5 dagar och vilar 21 dagar

Magnetröntgen igen då

Sen upprepar detta en gång till...

Så ser hösten ut för mig då eller ½ år framåt...


Men sambon har semester i aug, så då åker vi lite husvagnen....

ska blir jätte kul det, hoppas jag inte blir allt för trötter...


Tackar Alla som är inte här och på f.b

Hoppas ni har en bra Onsdag kväller...


Bästa Onsdagen på länge !!!!!  :)))


 









 
 
Helene

Helene

13 juli 2011 20:18

Håller med dig, bästa onsdagen på länge!! Blir så glad att höra den bra nyheten - kramar

http://barecho.bloggplatsen.se

Lena

13 juli 2011 20:37

Min nya lyckodag ;) Kramar :)

 
Ingen bild

Susann Ekman Forsberg

13 juli 2011 20:21

Hej Lena!
Vad jätteskönt att höra! Har tänkt på dig hela dagen.
Många kramar rill dig!
Susann

Lena

13 juli 2011 20:36

Tack Susann..... Kram

 
annica j

annica j

13 juli 2011 20:54

Så underbart att höra och kan ju bara tänka mig vad glad du känner dig :))) Hoppas du får orken tebax och kan njuta fullt av husvagnsturerna :)

Kram/Annica....

http://annicasdjurliv.bloggplatsen.se

Lena

13 juli 2011 22:11

Tackar... visst är det underbart, hoppas jag med, kul att åka med husvagen... Kram

 
Ingen bild

Systeryster

13 juli 2011 21:12

Lilla gumman - det känns så bra i mig och egentligen finns inte ord att beskriva HUR bra allt känns. Skulle vilja kunna ge dig en bamsekram. Skickar en cyberkram istället.

Lena

13 juli 2011 22:10

Tackar tog emot den nu.... Nä det finns inge ord just nu... Kramar

 
Ingen bild

Systeryster

14 juli 2011 06:24

I morse vaknade jag och tårarna rann - av glädje. Konstigt du var i mina tankar direkt då jag vaknade. Känns som att det ska bli en bra dag idag också!

Lena

14 juli 2011 08:13

Jag låg bra om myste jag, vilken dag att vakna till idag då.... Visst nu har jag lite "semester" haha.... KRAMAR till dig

 
Maria H

Maria H

14 juli 2011 07:08

Vad skönt lena!! Helt underbart...cellgiftera kommer att ta kål på resten av den "dumma"

Jobbig höst, men sen är Lena tillbaka helt och fullt..KRAM!!!!!

http://marialihe.cybersite.nu

Lena

14 juli 2011 08:12

Tack Maria... Visst ska alla dumma bort under hösten.... Kram till dig med

 
ellen ottnargård

ellen ottnargård

16 juli 2011 13:09

KÄMPA på lena!!

http://ellenottnargard.blogg.se

Lena

16 juli 2011 14:21

Tack Ellen, jag kämpar på så mycket jag orkar... fast just nu är jag lite slut... Kram

 
Bätthan

Bätthan

17 juli 2011 19:23

Hej Lena!
Vi känner ju inte varandra du och jag MEN jag känner din dotter Sandra som var här i Boxholm och hälsade på när hon och Jenny var ute på husvagnssemester;)
Dom hälsade ju på Micke egentligen ( min son ) men jag ville absolut träffa din dotter och krama om henne, hon är bara för go ;)
Blev glad över att tumören har minskat och att det går framåt. Jag håller mina tummar för att allt ska bli bra..
Ha det bra och njut på semestern.
Kram från Bätthan

http://betthan.blogspot.com

Lena

22 juli 2011 20:12

Tackar Bätthan... Jo då jag vet vem du är, Sandra har berättat och visst är hon en goooo tjej ;) Hon ville ju jätter gärna hälsa på Micke och Mamma då.....Visst känns det skönt att den har krymp.. Kram Lena

 
Kerstin

Kerstin

18 juli 2011 17:22

Jag har varit i stugan och där lever jag helt datafritt. Nu har jag nyss kommit hem och då kikade jag in till dej för att se hur du mår. Va härligt att höra att behandlingen funkar!!! Toppen. Härligt med din kämpaglöd! Den kommer du långt med. Ta väl hand om dej! Kram!

http://mindag-k.blogspot.com

Lena

22 juli 2011 20:08

Tackar Kerstin... Visst var det bra nyheter ;)Man kommer långt med lite kämparglöd ;) Kram

 
lena

lena

20 juli 2011 22:40

Det var ju goda nyheter :)

http://lenahaga.blogg.se

Lena

22 juli 2011 20:06

Tack Lena.... visst var det bra nyheter ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards