lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2011

29 år sedan

Av Lena - 12 augusti 2011 17:36


Min Mamma gick bort i just

Hjärntumör / Lungcanser

När jag låg på sjukhuset, mamma låg oxå där

och hennes rum såg lika ut som då, det lilla jag såg när jag kollade in

som tur låg jag i andra ändan....



Varit ute några gånger runt huset, tog kameran med mig,

faktisk är det jätte kul att fota...

så här kommer några bilder utanför hos oss och grannen...


 

Vårat Päronträd med mycket småå päron och runda är dom oxå


Grannen har bra stolar, vila lite när jag var där....  


   

 Svamp och den får ligga kvar där.... 


Ett av äppelträdet


   

Ett annat äppelträd


 

Röda vinbär väldigt goda..


Svarta vinbär oxå goda


  Jag har några blommor, men dom här kommer jag inte ihåg vad dom heter


 

Om vi fryser kan vi gå in och hämta ved här...

  På våran baksida har vi lite träd och den här har jag fixat till så den blir stor..


  Ser till att fåglarna får mat i vinter..


   



 
 
Ingen bild

Systeryster

12 augusti 2011 19:28

Just i dag är det 29 år sedan! Tiden går så fort, nu hann jag inte se "ditt" rum eftersom jag inte fick göra min inbrytning till diig på kvällen. Men på förklaringen S-O givit mig så låg mammas rum i andra ändan av korridoren och åt andra hållet, ditt rum vette åt gården hennes åt vägen. Jag hann inte besöka hennes grav heller när jag var nere. Men i mina tankar finns hon och DU också. Du fotar så fina bilder tagna runt ert hus. Tusen kramar

Lena

12 augusti 2011 19:56

Ja, 29 år visst går tiden fort, jag hade mitt rum ochså mot vägen så vi låg i samma rad, fast hon låg närmare till altanen... Tackar kan ibland knäppa lite kort... Kramar

 
Ingen bild

Systeryster

12 augusti 2011 20:40

Så då fick jag beskrivet fel var du låg. Men kram till min tuffa syster

Lena

13 augusti 2011 08:18

Vet inte om jag var så tuff på sjukhuset när jag inte kunde andas så bra... men nu är jag det... hahaha Kram

 
Kerstin

Kerstin

15 augusti 2011 20:07

Vilka underbara bilder du har tagit från trädgården. Va´härligt med ett päronträd.
Tänker på barnsången; Under ett yvigt päronträd
satt jag och höll dig ömt i mitt knä
Att vi var lyckliga kunde man se
Under ett yvigt päronträd.



http://mindag-k.blogspot.com

Lena

17 augusti 2011 17:02

Tack för härlig sång... Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards