lenasfotoram

Alla inlägg under november 2011

Av Lena - 10 november 2011 12:30


Så här såg det ut för ett år sen............  ??


  

Kan man inte tro !!!


Kramizar Len@ 

Av Lena - 7 november 2011 18:11


En vanlig dag, eller nästan iaf....

Visst för mig börjar det bli "normalt" att bara vara "sjuk"

Fast det är lite tråkigt....


Man skulle göra något...

Idag har jag bara gått en gång, varit "lite yr" idag

så jag har varit i soffan ganska ofta idag...


Fast jag har strykigt och fixat lite målning i tvättstugan

snart så är det klart där också......

ska hitta lite kort som jag ska visst sen när det är klart    ;)


 

Fast idag står dom ute på altanen....


Kramizar Lena



Av Lena - 6 november 2011 13:49


Idag är det mulet, med det var jätte skönt att gå ut och fota lite,,,,


Så här ser det ut hos mig idag / Gästriklad




  

Den här vägen tar jag varje dag nu när jag kan gå lite längre....  ;)


 

Där ligger ju mitt hus....   ;)))


 

Klicka på bilden så ser ni hur det ser ut i Sverge


Kramizar Len@


Av Lena - 4 november 2011 13:57


Vi ska till kyrkan.....

Sätta ett fint ljus på Mammas grav som är i Ovansjö = Kungsgården


Först ska sambon komma hem från jobbet först, sen ska vi handla lite

så det blir mörkt innan vi kommer dit....


Det är så fint på den kyrkogården, den är ganska stor och min mamma

ligger långt ner.....



  


Sen blir det fredagsmys... något gott att äta...


Trevlig helg !!


Kramizar Lena






Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards