lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2009

Klar ;)

Av Lena - 31 oktober 2009 17:19

Äntligen är jag klar med städningen och fönstren i hela huset, fattar inte att det tog sån tid i år..


Synd bara att man ser alla "skavanker" i huset när man städar... då vill man ju renovera överallt på en gång, men det är ingen idé att ens tänka tanken... ett rum i taget var det..... Tvättstugan är ju på G.... Dax att fortsätta där snart igen då, tar sin lilla tid...... (Har lärt mig det efter alla år)


Mysigt nu med alla lampor i många av fönstren... Njuter nu av att det är ren o fint överallt...

Det är bara toan/duschen som behöver sig en regäl omgång... tar det någon gång när jag duschar... Glad


Alla blommor uppe fick även dom komma ut på vädring, antal uppe var 18 st....

Så totalt har jag 54 blommor + en nyinköppt som jag inhandlade i går som jag ska ha nere, så då är vi uppe i 55 stycken.....

Schefflera arboricola ny tillskottet av blommor ;)


Fått besök av sonen idag ;)  resten av lilla familjen är kvar i Gävle........han skulle fixa lite i garaget (Undrar va dom sysslar med där nere egentligen)


Kramizar / L



 
 
Lena

Lena

31 oktober 2009 23:51

Eftersom du har så många fina blommor kanske du har lite blomskott över = )

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards