lenasfotoram

Alla inlägg den 5 december 2009

Av Lena - 5 december 2009 21:06

Ha ha, ja vad kan man säga, när Thea kom så  började hon med att äta lite mat var inge gott, lekte en liten stund, då kom min systerson med dotter, så vi fikade och Thea var trött fick välling och somnade ;)


 Så Moa fick knapp leka med Thea men hon lekte lite med hennes leksaker....

Men Thea sov i 3 timmar !!!!!!!!!   ;)


När hon vaknade då var hon på ett strålande humör, så vi han leka, krypa och mysa länge för hennes pappa, åkte till en kompis, glömde nog bort tiden lite ;) 


Hon är jätte duktig på att resa sig upp från sittande och kan stå själv jätte länge....


  

Kan Stå själv...... Duktig hon......  ;)


Kramizar / L

Av Lena - 5 december 2009 11:27

Här sitter jag nu och väntar på min lilla tjej.... Hon ska få vara med mig idag igen <3 Mysigt .....hennes pappa ska göra klart sitt databord, och hennes mamma ska fixa hemma...

Hört många gånger att det skulle vara så härligt att få barnbarn, och jag håller med DET ÄR UNDERBART   (Hoppas jag får många flera)


Jag har Vunnit!!!! det gör jag nästan aldrig, vann ett pressentkort på 200 kr på Mary Kay som jag var på i veckan, jätte kul, ska dit någon dag och köpa någon kräm eller nåt.... ;)


Min systerson och hans dotter 3½ år kommer över idag och hälsar på, inte så ofta vi träffas så det ska blir jätte kul, det tycker nog Thea också som tycker om barn... 


Det var lite om min dag, önskar Alla en underbar Lördag....


    


Kramizar / L



Ovido - Quiz & Flashcards