lenasfotoram

Alla inlägg den 11 december 2009

Av Lena - 11 december 2009 20:30

Att det ska ta så lång tid att handla åt 2 pers, fast det blev inte som jag tänk..men julklapparna är klara.... Sköööööööönt...  ;)


Som vanlig så blev det mera till mig igen då, köpte korgar som jag ska ha i rummet under TV:n, dom är gråa men jag ska försöka måla dom svarta för det är Svart jag vill ha.... köpte även två avlånga krukor som ska sitta på väggen...läckra, och svarta ska köpa nya "hängande" blommor till dom... Snyggt, kommer bild senare...


Träffade på min son, hans fru och lilla Thea på IKEA vi tog en fika ihop, och Thea blev såååååå glad när hon såg farmor....  hihihihihi

Sen vinka hon när jag skulle gå.... å va mysigt....hon kommer i morgon igen..................gosebiten.......


Nu är det Idol och ett glas vin....

Trevlig Helg Alla...........


Kramizar / L

Ovido - Quiz & Flashcards