lenasfotoram

Alla inlägg den 13 december 2009

Av Lena - 13 december 2009 20:08



Chilli, Starkt o gott, tog några frön från min dotters chillifrukt som jag fått av henne..... den var stark o god..... så jag stoppade ner dom i jorden för någon vecka sedan.... och vipps så...... en liten, liten planta har kommit upp, och några bytte små bredvid....  ;)


  

Hoppas att jag får många chillin på den....


Kramizar / L


Av Lena - 13 december 2009 18:11



Jag är med i en Tävling om två snygga sjalar....



 http://www.vitahjartan-anna.blogspot.com/







Kramizar / L

Av Lena - 13 december 2009 12:34

Ja då var det dax att tända det tredje ljuset.... Mysigt.....


  


Önskar Alla en trevlig 3:e Advent o Lucia......


Kramizar / L

Av Lena - 13 december 2009 12:12

Jag hade fullt upp igår, lördag....Lilltjejen kom på fm, mysigt....Vi gick ut på promenad nästan på en gång, det snöar stora flingor, men tyvärr så låg det inte kvar många timmar...

Men Thea o jag har iaf, lek och myst... hennes pappa håller fortfarande på med sitt databord, bra det.... ;) För då får ju jag låna Thea....


  

Hon ställer sig upp själv, kan stå länge...men lyfter på fötterna o går det gör hon inte än.........


Det var även Markand med Lucia i lilla Årsunda, mycket folk på våran lilla gata...fullt med marchaller efter hela vägen, Luciatåget bestod även av en massa hästar.... FInt.....


Lena på denlillaboden.... Sålde sina söta smycken för första gången på en markand och det hade gott riktigt bra....


  

Här är Lena på väg att sälja några änglar, och dottern Hanna försöker gömma sig, men jag är snabb med kameran..... Hi hi  ;)


Sen på kvällen gick jag hem till min kompis och tog några glas Vin och pratade en massa, se gick vi på fest i gamla konsum, Trevlig inte så jätte mycket folk, men det var kul ändå... hoppas att dom ordnar fester flera gånger....


Karamizar / L

Ovido - Quiz & Flashcards