lenasfotoram

Alla inlägg den 26 december 2009

Av Lena - 26 december 2009 18:47


Liten julafton blev det idag, med grymt god mat om jag får säga det själv....

Ugnsbakad file med bacon runtom, klyftpotatis, Wook grönsaker och kantarellsås....   ;)


Men jag tror vi har skavsår i öronen allihopa, ;)

Papaps tant kan prata hon, och så tror hon att hon har rätt jämt...och jag måste ju bara säga emot... hihihihi....      


Fick några julklappar av dom, Thea fick en jätte fin blå tröja...

Jag fick små skålar på en bricka....

Brickan kan man även ställa ljus på......


  


  


Så fick vi ju träffa lill jäntan ochså, sov lite efter maten men så lekte vi, då hade gamlingarna åkt hem....


  


  

Kollar här på Farfar, hon får ju inte vara vid veden.... måste bara känna lite.....


Kramizar / L



Av Lena - 26 december 2009 09:20


Juldagen är en riktigt vilodag, skönt att göra ingenting....Tog en långpromenad, väldigt skönt......


  

Tog lite kort när jag gick min promenad....


  

Det är väldigt vackert med snö på träden....


  

Mitt Sommarparadis i Vinterskrud......


Blev sugen på att göra någonting, ut på krogen.... men jag hamnade hos en kompis istället, mycket prat blev det o naturligtvis några glas Vin..... Trevligt...


Idag kommer några middagsgäster...... Kul för min Pappa att få träffa sitt barnbarnsbarn igen, nu när hon kan gå lite.....


Ha en bra Annandag Jul


Kramizar / L



Ovido - Quiz & Flashcards