lenasfotoram

Alla inlägg den 25 december 2009

Av Lena - 25 december 2009 17:00



Nöjd med min julklappar för i år, Tack mina älsklings barn med fam......


  

Dotra vet hon, Hello kitty i alla former....   ;)


  

Grymt snygga tavlor, även dom av dotra....


  

Grytunderlägg och en flaska vin (Gott dricker av det nu)  ;)

av sonen med fru....


  

Snygg tavla av det underbara lilla livet..... även denna av sonen o frun...


Tack mina barn och svärdotter för alla julklappar.....  älskar er.... ;)


Kramizar / L

Av Lena - 25 december 2009 11:12


Gör en tillbaka blick på den härliga julaftonen vi hade i Valbo...

Hos Sonen med fru och lilla Thea...Sonens svärföräldrar, och så sambon o jag, dotra kom efter jobbet.....


Bästa överaskningen var nog att Thea nu kan gå, fast det går ju fortare att krya....men under dagens lopp så gick hon mera o mera..... Härligt.....    


  

hon var så fin i sin tomte klänning och glad hela dan, underbara hon...


Vi har gjort så här i flera år nu....

Börjar äta sill, lax...den Kalla maten före Kalle.....

Sen tittar vi på Kalle Anka, tradition ju.....

En stund efter Kalle så äter vi den Varma maten...


  

Här kollar Thea ut efter tomten, pappa håller i ett stadigt tag om henne..... ;)


  

Första mötet med den där konstiga tomten....

Stora ögon fick hon... men hållar pappa i mig så går det bra....


Efter alla julklappar är utdelade...och öppnade så var det dax för kaffe o efterrätten...


  

Då var Thea på ett ännu mera strålande humör....


Ha en fortsatt underbar julhelg.....

Nu vilar vi och laddar för ännu en familje dag i morgon.....


Kramizar / L



Ovido - Quiz & Flashcards