lenasfotoram

Alla inlägg den 10 december 2009

Av Lena - 10 december 2009 20:50


Ja, då har jag varit och handlat lite julklappar, så nöjd....lite till Thea och till hennes Mamma... Ska handla mera i morgon...

Men som vanligt så, blev det "lite" till hemmet oxå, som jag gör varje år när jag julhandlar....

Liten tomte, som ska stå på hyllan övanför öppna spisen....


  

Han kommer att få sällskap snart av några flera tommtar och lite ljus...


Nya snygga vinröda filtar till våra sängar... Härligt mjuka.....


 


Snabb var dom på Extra Film, gjorde i måndags en kalender för 2010 med olika bilder för varje månad, på deras hemsida och så kom dom idag.... Bra jobbat.. Ska ge en till min svärmor och en till min pappa...

Grymt nöjd, blev så fin, jag har ju själv tagigt alla bilderna... ;)


Var även till min pappa och hälsade på...han har fått tag på en rullator nu, så det är bara att hoppas att han använder den.....

Men han är ju helt otrolig, köpt en ny mobil igen, ville ha en med kamera, Han är ju bara 87 år!!!!.... Hi Hi, han är lite pryl galen... (Kanske ligger i släkten)  


Kramizar / L

Ovido - Quiz & Flashcards