lenasfotoram

Alla inlägg under februari 2010

Av Lena - 6 februari 2010 17:27


Alltid skönt med en Promenad.... -3,5 ungefär och mulet väder.... är ljust mycket längre om eftermiddagarna nu....var ljust när jag kom hem halv 5....


  

Det var någon som hade varit här före mig....   ;)


  

"Våren" på väg eller.... ??  Dom ser så kalla o "goda" ut, kommer ihåg när man var liten så slickade man på dom.....blääää....  


Skön Lördagskväll på er alla....


Lena

Av Lena - 6 februari 2010 13:10


Hittade en tävling igen, snabb nu, drar vinnaren i morgon.... 7 feb


Jätte fint hjärta, älskar hjärtan.....Man kan vinna det på...

Hemlycktan...Klicka på bilden så kommer ni dit...


Utlottning.



Lena


Av Lena - 6 februari 2010 09:40


Har väldigt ont i ryggen, stel, hård.... Sambon får massera flera gånger under dan, fick ingen tid hos Bästa massören i veckan...då blir det så här....   :(

Hoppas bara jag inte får ryggskott, blir det inte bättre får jag leta upp en massör i Sälen.....


Idag så blir det till att packa, har ingen riktig koll än vad jag ska ha med, men allt är tvättat iaf.... mycket som ska med på en skidsemester....inte bara kläder...


Hinner nog en liten promenad med.....   

-2.6 och mulet här idag...



Det är min dag idag.....Hur ser Eran dag ut?


Kramizar Lena

Av Lena - 5 februari 2010 20:56


Jag öppnade idag på jobbet, så då får man sluta kl 14.00 skönt, lilla familjen kom på em....MYS fredag blev det ju.....lekt, lekt, o lekt hela em, sen blev det Tacos som dom beställt...Thea fick smaska grönsaker o lite köttfärs...


  

Hon ska gör high five, åt alla......


  

Var lite rädd för bollen förut, men nu kan man leka med den...var ju riktigt rolig ju....


Märks att jag var uppe med tuppen idag, börjar bli trött ZZzzzzz

och att jag lekt med Thea, tar på krafterna ....  ;)    


I morgon blir det att packa..... och ställa in bilen på upptining i garaget till Söndan.............för då åker vi, dotra och jag.................     


Trevlig Helg Alla..............


Kramizar Lena

Av Lena - 4 februari 2010 21:25


Blev 2 par Jeans, köper dom på ICA MAXI i Gävle för 149 kr st.....

Blev en röd tröja oxå...


  

Stannade till i Valbo på vägen hem, tog en fika hos Sonen med familj, Thea låg o sov, men när hon skulle vakna gick vi upp i hennes rum och lekte med henne......sonen o jag, hon blev helt slut, men ska inte sitta o mysa o vila heller, Nej då...dum idé att vara stilla....inte ens när hon dök på huvudet när hon ramlade skulle hon sitta o vila, tröstas och ner igen.....

Men då gick vi ner så hon fick lite i magen istället, då sitter hon stilla en liten stund iaf....


  

Kanske kommer hon hem till Farmor i morgon.....    


Kramizar Lena



Av Lena - 3 februari 2010 19:22


En helt vanlig dag igen, bara 2 arbetsdagar kvar denna vecka, veckorna går så fort......synd bara att helgerna går lika fort....

Ska visst bli lite mera snö här i morgon har jag hört.....



Bara det inte snöar på söndag när vi åker så är jag nöjd...


Slutar tidigt i morgon, tänker åka o köpa Jeans då, måste ju ha några nya....men jag har ju alltid så svårt att få tag på rätt storlek...så håll tummarna att jag hittar några....


Men det blir stretch iaf....


Kramizar Lena


Av Lena - 2 februari 2010 21:12


Hittade en Tävling när jag kollade på lite bloggar....


Raggisar Hos Min Lilla Värld, klicka på bilden så kommer ni till henne...


Tävlingen håller på till den 17/2


/ Lena

Av Lena - 2 februari 2010 19:15


Varit grymt trött idag, har varit vaken sen halv 5....så jobbigt, särskilt när man har en liten sovmorgon.... och så börjar jag känna mig förskyld, jag får inte bli sjuk nu.......


5 dagar kvar nu......



Ska bli så skönt med semester, och att vara med dotra en hel vecka!!!!


Kramizar Lena

Ovido - Quiz & Flashcards