lenasfotoram

Alla inlägg under februari 2010

Av Lena - 21 februari 2010 21:19


Underbar e.m blev det hos sonen m.fam....Väldigt god mat....och sen kaffe och kexchoklad paj..... jammmmmmi    ;)


Hon är då för go den lilla tösen....hon blir så glad när hon ser oss, och vi blir så glad av att se henne............ Underbart helt enkelt.....

Hon ska snart få komma hem till oss och sova kvar, oj så mysigt vi ska ha då... längtar...  ;)


        

 Hon tycker mycket om banan, då blir man så här glad...hon skrattar högt här oxå, synd att det inte hörs....    


  

När hon är mätt och vill ner, då lägger hon upp benet på bordet....  ;)


Snart är det dax att sova, blev så där jätte trött...känner mig inte riktigt pigg...är så täppt i näsan och har lite ont i huvudet...Bihålorna igen eller???


Kramizar Lena


Av Lena - 21 februari 2010 10:00


Men jag kollar väl inte så mycket på sport, men när jag lekt färdig med alla kort i går kväll......så blev det ju väldigt spännande på TV:n.....

Då lära man ju kolla på det....Herre Gud Vad Det Blev Spännande.....

Slutatde med Ett Guld och Ett Brons....för Sverige  ;)


Har ju kollat lite för vi har ju en kille med från lilla Årsunda....Emil Jönsson...

men det har väl ingen missat....  ;)


Nä nu får man väl ta sig i kragen, och göra lite nytta innan vi ska på middag i Valbo, Bjuden till Sonen med familj........ Ska ha en riktig Mys Söndag....

Thea, Farmor kommer snart.............................................
...  <3


Önskar Alla En Trevlig Söndag...utan mera snö!!!!!!

Här tittar solen fram lite och vi har -14 just nu....


Kramizar Lena

Av Lena - 20 februari 2010 22:32

Julslingan runt altanräcket har jag kvar......     Haha, brukar vara sist... men nu kallar jag den för ljusslingan...haha...är såååå fint ju.....


Kollade ut och såg att den lyser så fint, är ju enkelt att dra ur sladden...men jag tycker den lyser upp såååå fint i mörkret....


Eller vad tycker Ni ????


  

Det är så jätte mycket snö runt så man ser inte så mycket av den...


  

Tycker att det är lite läckert jag.......


Kollade uppåt på balkongen....


  

Ska nog knäppa kort däruppe i morgon, kul att ha kort kvar på all denna snö, det är nog mycket snö på balkongen.....ingen som varit där ju...Vilken smäll det blir när den där snön rasar ner som hänger där....  ;)


Men det snöar än här hos oss och det är nu -13...fast det var skönt den lilla stunden jag var ute...


  

Mörkt men man ser en skymt av trädet...man ser ju hur det snöar....


Nu har jag fått tiden att gå lite, lite trökigt har jag...men nu ska jag sova iaf...ingen klocka som ringer i morgon heller....Härligt.....


Kramizar Lena



Av Lena - 20 februari 2010 09:50


Härligt att få sova, utan att vakna av en väckarklocka......   ;)


  


Oj, va det har kommit vita flingor, mycket vitt ute nu, men så ska det ju vara när det är vinter....  ;) 

Tänk va härligt det blir när allt detta smälter och vi får en riktigt fin vår med....

Med mycket vatten och takdropp  ;)

 

 

 

Ska på Kalas i dag, En Kusin till barnen fyller år idag, Grattis A-L !!!!

Kaffe med Tårta på e.m.....  ;)

Annars tänker jag inte göra så mycket idag.... bara det jag måste....  ;)

 

Kramizar Lena






Av Lena - 19 februari 2010 16:05

Idag har det snöat vita flingor hela dagen, så nu har vi väldigt mycket snö....Räcker väl nu.......Vi måste ju ha lite till nästa år med!!!!!!!


Var in till Sandviken på massage på f.m härlig ;)))) men jag har nu väldigt ont i armen och ryggen, beror väl på att det håller på att bli bättre, eller så blev det något tok när jag klev in i bilen för det knaka till i ryggen då..... ;(


Tänkte åka och handla i dag, men jag gillar inte att köra bil   när det snöar så här mycket, så jag hamnade i soffan i stället, Så jag gör som Åke sa och vilar armen och ryggen........   


Veckan gick faktiskt fort, och nu så står helgen framför oss.... Härligt.....Ska sova länge i morgon......   



Kramizar och en Trevlig Helg önskar jag er alla Lena

Av Lena - 18 februari 2010 16:00


Varit sol och fint här idag och inte så jätte kallt, men jag hör nu på radion att det ska börja snöa igen....  ;(


Då var det bara en dag kvar att jobba denna vecka, oj va fort den gick.... Nu ska jag städa och tvätta och vika torr tvätt och.....nä nu räcker det....


I morgon ska jag till "min" massör, äntligen ska bli så skönt att få ryggen fixad, tänker ta en ny tid på en gång så man har något att längta efter.....    


Dotra och jag hade en liten fundering att åka till Kungsberget på kvällsåk ikväll, men hon är inte helt pigg, fortfarande förkyld, och jag börjar få ont i halsen...så det bidde inget..... Blir ju flera gånger....    


Jag lär väl börja städa nu då så att det blir gjort..... Ha en trevlig Torsags kväll


Lena

Av Lena - 17 februari 2010 17:41

Mulet väder idag och inte så kallt, och så har det snöat hela långa dan...Tycker om vintern men jag vill inte ha mera snö nu....Det räcker faktiskt, även för mig....    ;)


Grattis Maria på din 29-åriga födelsedag.....Vi kommer och grattulerar dig på Söndag.....och äter god mat hos er, längtar även efter lilla Thea och hennes pappa naturligtvis.....  ;)  

  Kramizar Svärmor.....  ;)


Grattis även till min Dotter som har namnsdag i dag....Sandra.....

   Kramizar Mamma   ;)    


Lena


Av Lena - 16 februari 2010 18:34


Härligt, blev bjuden på mat på Söndag hos Sonen med familj...    


Sonhustrun fyller år i morgon, så åker vi dit på söndag istället....Kan man stanna länge o leka o gosa med lill jäntan....längtar har inte träffat henne på över en vecka nu, men jag har fått en massa mms..... Tack Peter ;) 


Blev ju bra det, ska åka och köpa pressent åt henne på fredag, och så hinner jag sticka klart raggisarna.... haha, nu vet hon att hon får sånna, vet att hon läser här...men det tror jag hon begriper ändå....   


  




Tycker det är jätte kul att sticka raggisar, men jag kan bara göra lite i taget jag får såååå ont i axlar o nacke....


Men jag har problem vad jag ska köpa till henne, hon önskade sig ingenting förutom raggisarna.....Jag tar gärna emot förslag på pressenter till en tjej som fyller 29 år.....  ;)


Lena



Ovido - Quiz & Flashcards