lenasfotoram

Alla inlägg under juli 2011

Av Lena - 3 juli 2011 09:26


Blev ju en långdag igår...


Först kom det en stor eller liten tjej... såååååå mysig !!


 

Här har hon fått lite kläder på sig...


Sen så var vi på 90 års-kalas


    

Jag  Pappa  Lisbeth


Sen på kvällen åkte jag till Strandbaden med jobbet,

dom var redan där när jag kom...åkte ner senare jag !!


Var kul att prata och sjunga lite med alla...

Tack alla jobbarkompisar och ha en trevlig sommar...   :)))

Men jag åkte hem tidigt, men det kom iaf mycket folk....

Har jag inte gjort förut !!!

Hahaha


Det var igår det.......

Idag så ska jag inte göra så mycket....

Familjen som ligger på BB ska nog åka hem idag

Undrar vad Thea ska säga !!!??

Sen ska vi oxå åka dit någon dag som passar dom...

såååååå kul ju...      


 



Av Lena - 2 juli 2011 09:06


2011 - 07 - 01


Då är hon född den lilla tösen vi har fått igen..


  


Grattis Maria, Peter och Stora Thea...


Fick ett sms i natt av sonen...

men ser ju att hon är stor ju....


  

Såååå sööööt då.....    :))))))


Så nu har jag TVÅ flickor som jag är Farmor till...

Myssss :)))


På e.m ska vi till pappsen på hans födelsedagskalas..

Smörgåstårta, det är gött det :)


Senare i kväll ska många från jobbet gå på Standbaden..

Ska bli kul, att träffa alla igen  :))


Vilken dag detta blev då, tårnarna bara kommer och det

beror ju på den lilla tösen....  ;)

Ja, ja man är ju lite kännslig ibland då..   ;)))


Bra dag på er med.....


 Kramizar Farmor Lena










Ovido - Quiz & Flashcards