lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 27 december 2009

Nu Är Glada Julen Slut Slut Slut.......

Av Lena - 27 december 2009 09:03


Nu är glada julen slut, slut, slut.........



Varit en underbart trevlig o skön jul...... Fina julklappar och barnen är nöjda.....

o lilla Thea har varit så mysig....... Ska nog dit snart och åka pulka med henne.....    Det tyckte hon var jätte kul.....


Men nu är det att återgå till vardagen, och jobb i två dagar....... och väntan på nyårsaftonen, är då bortbjuden till en kompis..... Kul o Trevligt.....  ;)


Ute är det  -14, svänger ordentligt i temperaturen, och solen är på väg upp, se om den orkar hela vägen, blå himmel, underbart...... så det blir nog en härlig Söndag.....


Dotra fick magsjukan i går kväll, hon lära åka hem från jobbet, ska in till henne med något som hon kan äta eller dricka....


Kramizar / L

 
 
Lisa

Lisa

27 december 2009 12:27

Hej Lena
Vad kul att du hittade till mig!! :)
Ja det är en gräslig sjukdom och från början visste jag ju inte att jag hade den heller eftersom läkarna inte hittade "nåt fel på mig".

Jag har inte jobbat sen i september så nej jag är inge duktig alls för jag tar mig ju inte till jobbet som det är nu. Är sjukskriven till 15 jan först och främst men eftersom min behandling fortsätter hemma med IV (dropp) varje dag så finns det ingen chans att jag ska kunna jobba förrän jag kan sluta med IV. Hoppas bara försäkringskassan förstår det också ;)

Hittade dig på FB så jag lägger till dig som vän nu så vi kan "tjöta" där med ;)
Kram Lisa

http://www.mountainvalley-dogs.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards