lenasfotoram

Direktlänk till inlägg 31 december 2009

Välkommen 2010

Av Lena - 31 december 2009 13:26


Min dator har krachat, så jag har lånat min sambos laptop.....

Lite svårt att vara inne på någon annas dator lite intrång tycker jag....

Ska lämna in datorn till min son, som är duktigt på att fixa detta, hoppas jag...


Har ett nyårslöfte.... Jag ska börja promenera mera och gå in i vårat gym, ska även försöka sluta med kakor o godis.....



 Jag önskar Er Alla Ett Gott Nytt År........

 

  

Nyårs Kramizar till Alla / L

 
 
Placebohoe

Placebohoe

31 december 2009 13:35

Gott nytt år :)

http://placebohoe.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 5 mars 2012 15:53

Skön dag i Älvkarleby                           Kramizar Lena    ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 1 februari 2012 11:30

                                                                              Kramizar Lena         ...

Av Lena - 24 januari 2012 21:25

           Utlykt     vi var vid Tällberg                          Nu har jag vart i läkaren Och jag ska börja med en ny kur cellgifter en annan sort än tidigre. Ska få en cellgift flytande och en i tablettform och det ska fortg...

Av Lena - 20 januari 2012 11:23

  Nu kan jag skriva om 3 år fyller Thea....  .                    Kramisar Lena     ...

Ovido - Quiz & Flashcards