lenasfotoram

Alla inlägg under april 2011

Av Lena - 17 april 2011 18:37


Men jag kan inte vara tjatig eller ???

Men fan.....

 vilken härligt väder vi har....  ;)


  


Ja, vad gör man en sån här dag...

Promenad blev det 2 gånger...

Fika ochså det 2 gånger...

Men mat har vi gjort bara en gång..

Blev idag oxå...

Grillat... 

Blev en gäst till idag då....

så snäll, idag igen då........hon städade min bil idag då...  ;)


   Tack Sandra   


Men nu iaf igår.....

lite dockkläder klart då..

Skrållan...  ;)


 

En vit tröja och en röd klänning....men det ser ni ju...eller hur...


 


 

Nu så håller jag på med rosa småbyxor och en vit tröja...


Ha nu en trevlig Söndagskväll på er...


   




Ute

Av Lena - 16 april 2011 17:52


Idag var vi ute hela dagen ;)


  

Kan tänka mig att andra oxå varit det....


Men vilken härligt dag........

Kl. 10.00 redan i morse kom dom...


  

Oj, va det var stora kottar Farmor hade då....  ;)

Lekte med vatten oxå, jätte rolig...

och cyklel oxå...


  

Blev kvar nästa hela dagen, så roligt....  ;) 


Sen blev det grillat och potatisgratäng.....

JAMMMMI  ;)

Senare kom även Sandra oxå... ;)


Men nu kan jag iaf säga att jag är lite trötter......

men önskar alla en trevlig Lördagsafton :)


 






Av Lena - 15 april 2011 18:29

                                Jag idag har vi haft ett underbart väder...

detta kallar jag VÅR väder....  ;)


  


Igår fick jag en väldig massa information om strålbehandlingen..

Tar lite mera nu då, iaf ni är intresserad... 


1. Nu så får jag vara hemma och fira påsk i ca: 1½ vecka


2. Det fanns fyra olika hjärntumörer..

 nr 1 är "bra" och 4 är inge bra..

och gissa vem som passar in på mig då....

Jo... 4 då..så den är inge bra alltså !!! :(


3. Sen den 27/4 åker jag in på min första strål.p


4. Den håller då på i 6 veckor, bara vardagar

och som jag skrev i går, så får jag vara hemma..åker då fram o tillbaka..


5. Sen ska jag vila.... juni månad


6. Sen kan dom ta prover på hjärntumörer och se om jag eller den

har krymt eller inte..........  :/


7. Sen får vi väl se då vad som gäller sen då...


Väldigt långt dit...

men ungefär då ska jag få ett lite nytt barnbarn..  ;)

Härligt så underbart...


Så jag tar en dag i taget nu och


JAG SKA KLARA ATT DETTA JAG...   ;)


Ha en underabar helg... alla där ute ;)


 




Av Lena - 14 april 2011 19:34


Det blev en långdag det här....   :/


Men nu vet jag iaf när jag ska in och få

Strålbehandlingen...  Ons 27/4

men jag får åka fram o tillbaka då... skönt faktiskt !!

Men nu så får jag vara hemma i påsk....


Idag blev jag då så sugen på glass :)

Köpte även blåbär/hallon


 

Tyckte jag var värd detta nu jag... Grymt gött ;)


 






Av Lena - 14 april 2011 07:38


Läkarbesök mot min hjärntumör  !!!!!  :(


Ska bli så skönt att veta sen vad dom ska göra med mig..

Eller ??

Jo..... Klar det är bra att jag blir bra igen...  :)


Men NI kan oxå göra något...


Gå gärna in och gör ett eget bidarg..


Kan vara DU nästa gång.... !!!!


Tackar för alla bidag....  Klicka bara på bilden så kommer du till mig !!


 


Av Lena - 13 april 2011 18:34


Tänk att vi har fått lite pengar.... !!

Ja, från jobbet då, inte mycket men ändå...  ;)

Fick åka in med 2 kompisar..

Oj, vad mycket dom hade då...

Jag köpte ett par byxor...typ såna där "jobbar byxor" snygga och svarta...

och några T-Shirtar....


Känner av att jag ska iväg i morgon... inge bra :(

Men det går nog bra det med.... 


Ha en bra kväll....  ;)


 



Av Lena - 11 april 2011 20:32


Idag har jag varit till Sandviken...  ;)

Tog bussen in 8.20

inte ofta man tar den... och 40 kr kostar det oxå...  :(

Skulle till provtagning, som dom ska ha på Torsdag när jag ska till Gävle...


Sen bev det en kaffe paus hos min lilla Pappa.... ;))

Han hade köpt en parfym, han var ju till Åland för någon dag sen....


Men först gick jag till ICA Maxi....

Handlade garn till dockkläder...

 

Så nu kan jag sticka....   ;)


Blev faktiskt lite trött i dag...  :(

Tur att Sandra hämtade mig och vi åkte hem till Årsunda

och Hon gjorde jätte god....

köttfärssås / Spagetti 

Gött !!!!   ;)

Tackar.... Du är så snäll så     


    

Av Lena - 10 april 2011 16:35


Hundpromenad brukar det vara varannan Söndag här i byn...

Så idag var jag med oxå, fast utan hund....

Hugo får kanske följa med en annan gång...  ;)


 

Var inte så många, men det var jättekul ändå... ;)


Sen så har jag eller dockan fått så finna kläder.....


  



 


 

Nu så håller jag på med en klännig...  ;)


 

Presentation

Rosa

 

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Väder

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Arward

 

Arward

 


Ovido - Quiz & Flashcards