lenasfotoram

Alla inlägg under april 2011

Av Lena - 9 april 2011 17:42


Men herregud va detta va rolig.......  :))))))


Men hur kan man hänga på en liten tjej på 2,2 år...

Bra att Pappan där är snabb....


 

Det hon gillar är ju bollarna...


 

Här står ju jag och vilar lite....


   

Krypande...


     

Här var det roligt...


 

Ska här åka ner.... går ju galant...


 

Åker rutschkana....... Kul kan jag lova...


Nä, nu har ni sätt på några av många kort jag tog.......

Dit måste ni åka någon gång tycker jag...


Ha en trevlig Lördag kväll...


 

     




Av Lena - 8 april 2011 19:57


Hörde att det var mycket vatten nere vid Fänja...


 





  



 

Ja, men kan ju tro at det är en fin sjö....

Men det är det ju inte...


 

Sen åkte vi hem och åt denna härliga pizza...

Kan jag tro att jag är mätt nu..  ;)



 

Av Lena - 8 april 2011 08:01


Nu så kör jag igen då......

gå gärna in på min sida och gör ett lite bidrag...

Man vet inte när man blir drabbad...nästa gång kan det vara

DU.............  !!!!



                 

                              Klicka gärna på länken så kommer du dit....


                                                 Trevlig Helg Alla....


                                    





Av Lena - 7 april 2011 17:44


Ja, nog kan man prata om vindar....

nästan så hela huset följde med ett tag...


Men vi fick inge regn och det var jag glad för..

Idag tog jag fram min.....


Stegräknare...

Det var väl ett tag sen man använde en sån...   ;)


Så just nu så står det på den

12.800

så nog har jag väl varit ute och gott.... :)))


Stickningen har jag tagit fram nu ochså, jätte kul...

Ni ska få se sen när det är klart...


Ha en trevlig Torsdagkväll..........



 


Av Lena - 6 april 2011 18:43


Men vilken härligt dag vi fick då.....


  


Tog en kaffe men mina goda bullar på em....


 

Ute på våran lilla veranda...  ;)


 

Snart så kan hon lilla Thea gunga igen...


 



Mat

Av Lena - 6 april 2011 12:32


 

Idag blev det lite mat...

Hittade detta på Ica.....


Jätte gott var det iaf....


2 rödlökar skäres i klyftor

3 Chorizo

2 pkt kokta bönor

1 msk margarin

150g haricots verts

2 dl créme fraiche

1 dl ajva relish

1,5 vatten

salt o peppar

3 msk hackad persilja


Fräs lök, korv och haricots verts...

Rör sen i créme fraich, ajva och vatten... koka 5 min

Vänd sen ner bönorna, ska sen bli varmt...persiljan

Man kan ha bröd till om man vill...


Smakligt måltid....  ;)


 


Av Lena - 5 april 2011 11:06

                         


                        


Här kan ni gå in på Cancerfonden och ge gärna ett bidag...

bara att klicka på bilden.........  ;)))


 


Av Lena - 4 april 2011 18:09


Idag så kom lite uppgifter....


Torsdagen 14/4

Då så ska jag vara på strålbehandlingsmottagningen...

Läkarebesök.... m.m

Sen får jag åka hem igen..... !!!!

Då får jag väl reda på när jag ska in igen då...


Idag har jag köpt ett par skor och ett par snygga

byxor som går till knäna...


    


 


Trevlig Måndags kväll ;)


 



Ovido - Quiz & Flashcards