lenasfotoram

Alla inlägg under april 2011

Av Lena - 24 april 2011 18:49


Idag tog vi kaffe och gobitar med oss till

Gysinge...

Blev jätte mysig.....

och jag tog några foton då....


 



 



 

Nästa gång ska jag har en stativ....


  


 





Av Lena - 23 april 2011 21:19


Ja, till slut så kom jag oxå till Storvik där våran lilla

Släkträff skulle vara....


Vi blev 11 st.... så några fatades..


Maten...    

som var otroligt god, och jag tror inte jag behäver äta något i morgon :)


 



       


 


 

Skojar du va gott det var............................  :)

  

Nu blir det lite barn bilder...

Det är Thea som är mitt barnbarn och Moa som är Systers barnbarn

Farmor är vi då.....  ;) 


 

Det var kul med såpbullor...


 

Söta Moa.... 4½ år 


 

Mycket grejer i hundgården...


    

Påskägg = Roligt


 

Oj, vi har det väldigt roligt ihop....


 




Av Lena - 23 april 2011 08:29


Redan tidigt på morgonen så kom

Syrran med sin familj..... kom och fika hos oss

SÅÅÅÅÅ

Jätte kul att träffa dom igen....


  


Tog en vanlig runda med stavarna sen då.....

I morgon tar jag kameran med mig...........tror jag !!

Trött när jag kom hem...

Idag blev det mycket villa, ska ju bort ikväll.....


  


Sen på kvällen skulle vi bort på 50-års fest.........

Och MATEN....riktigt Thailands fest   ;))


Sen gick vi faktiskt till Wallis och kollade läget.....

Första gången jag drag VATTEN

Hela tiden.....................   :)


  


Sen sov jag då, kan jag säga.....  :)


  


Men i dag ska vi till resten av släkten.......

Ska bli såååå jätte kul...

Tro ALLA kommer... Så mysig, längtar redan...


  


Ha en bra Påskafton med SOL oxå.....


 



Av Lena - 21 april 2011 20:41



 



 



 



  

Önskar er ALLa en Riktig


GLAD PÅSK


 



Av Lena - 21 april 2011 16:25


Provtagning !!!!!


När jag fick min kallelse till Levaxin som jag ta på hällsocentalen

så får jag, att jag ska vara i JÄRBO !!!

och vara på Torget.... ;/


Ringer och säger så till dom i går..

Blev lite fel där då...

så jag åkte till sjukhuset...

där ALLA Årsunda bor har sitt hälsocentralen...

iof kanske nyss ändrat, men det vet dom ju..

 eller hur ??


Ja, när jag kom ditt, så finns inget att jag ska ta Levaxin ???

Jo, men kolla på dom Järbo och Torget..

hmmmmmm......

Jo, där är DU ju    ;/


Är dom helt duma i huvudet...

Sen ringer doktorn på e.m måste ta om det om 3-4 veckor.. :(

Jaha..... blev visst ännu mera fel  :(((



 








Av Lena - 20 april 2011 19:38


Ibland går inte dagarna som jag vill, i dag blev det en sån....


   


Roligt när man får matgäster...

hon fick även lite dosa med sig hem  :)


Så här så det ut då


  

Lika gott som i går...  ;)


Sen var vi till Gävle.....

Sambon skulle köpa en cykel... ;/

och så var vi och handlade på city gross....

Har inte handlat där förut....men det gick ju bra det med...

lite handlar jag på ICA som vanlig i morgon  ;)


Blev lite räkor och vitlöksbröd...till kvällsmål... jätte gott   ;)


Imorgon ska jag på sjukhuset igen då...

Provtagning igen då.....så jag måste ställa klockan...


 








Av Lena - 20 april 2011 11:39


Nu, är det så att jatg inte dricker kaffe så jätte mycket..

Men det är klar efter förmiddagens promenad är

det faktisk gott med en kaffekopp...


Det jag har faktisk slutat med socker i kaffe....    går väl sådär :/

och så tar jag som här..

Banan på osöttad skorpa...

och min fina mugg som jag fick av Sandra...  ;)


 

Duktig jag är va...................  :)))


Blev lite sol, så jag kunde sätta mig ute en stund....


 



Av Lena - 19 april 2011 20:20


Ja, faktiskt det gör jag nu...

fast jag gör bara åt mig...och så dosa då...  ;)


Idag gjorde jag Strömming...

gott det var då..


 

I morgon blir det sidfläsk och löksås.... fast då får jag främmande ;)


Idag har jag faktiskt tagig fram, lite kortare sommarbyxor och några shorts..

Det bästa med all detta, om det nu är det... :/

Så är det att jag har gått ner 5-6 kg i vikt...

så alla byxor kan jag ha..

utan att hålla andan........


Så på e.m satt jag med shorts och stickningen i solen

SÅ MYSIG... ;)


  

 

Ovido - Quiz & Flashcards