lenasfotoram

Alla inlägg under december 2009

Av Lena - 20 december 2009 17:47


Måste bara visa bild på mina korgar, blev otroligt bra...tyckte även sambon!!!!

Ser kanske inte så bra ut på bilden men det ser ju bättre ut i verkligheten...  =)


  


Ha en trevlig söndag kväll...................

kramizar / L

Av Lena - 20 december 2009 13:53


Köpt nya påslakan o filt till sovrummet, börjar i den ändan så kommer det nog tapeter upp så småningom, och golvet ska oxå fixas....


  

Sovrummet är ett av rummen som inte är rustade, ser ut som när huset byggdes hi hi, utom den vita väggen som vi satt upp för länge sen, bakom den är det garderober o syrum. Ska försöka göra någonting åt detta i vår......    


Väggarna ska bli vinröda, som filtarna är, och golvet ska slipas.....det är ett riktigt bra trägolv, ska lacka det vit och mellan brädorna blir det svart, har sätt att dom gjort så på tv en gång och det blev skit snyggt.... eller så blir hela golvet svart....


Kramizar / L


Av Lena - 20 december 2009 13:49


Önska alla en Trevlig 4:e Advent, och jag har snart julstädat klart.....


  


Kramizar / L



Av Lena - 19 december 2009 19:32


Vilken dag, så fint ute.....solen skiner och det är härligt kallt...Ville gå ut, men jag hade inte tid med det idag...

  

Utanför ett av mina fönster......


Målade mina korgar, sen skulle jag stänga dörren mellan garaget o hallen, men dörren gick i baklås, och vi hittar ingen nyckel som passar..... Vi får gå ut för att komma in i garaget....


Stor städar hela huset, med såpa....måste köpa ny imorgon  ;)

Nästan klar, bara sovrummet och hallen uppe o nere kvar.... sen kanske man får lite julstämning....Jag ska även försöka hinna klä julgranen i morgon.......


Mina älsklingstomtar kom fram ur kartongen igen, i år får dom stå i köket....


  


Har även några söta små mjukis tomtar....

  

Dom får den äran att stå på spishyllan i vardagsrummet...


Chillin min bara växer o växer....

  

Så här stor ha den blivit sen i Måndags, nu är dom i 4 nya krukor


Lite glögg skulle smaka bra nu.....


Kramizar alla / L

Av Lena - 19 december 2009 08:43


Härligt att vakna o det är Lördag, idag ska det städas här... Såpavarning har vi kallat det sen barnen var små....

-17 ute härligt, snart så kommer nog julstämmningen också.....    


Stälde mig på vågen när jag kom upp...blev lite snopen när jag såg att jag gått ner 2 kg... bara dragigt ner på maten... hoppas att jag kan fortsätta och att jag kan sporra mig själv...Vill gå ner mycket till, men vi tar lite i taget....    


Dotra o jag åker till Sälen V.6...gjorde klart allt i går kväll, lägenhet i Tandådalen...ska bli SÅ kul.....   


Kramizar denna underbara dag / L

Av Lena - 18 december 2009 19:52


Köpte ju korgar som var gråa, men jag ville ju ha svarta... Målade en korg, iafall det inte skulle bli bra, men det blev det, hel nöjd... kul när det fungerar som man vill... Målar de andra 3 i morgon....


     

Grå före  och Svart efter.........


Kramizar / L

Av Lena - 17 december 2009 20:56


Min dotra bjöd in mig på tacoafton...oj va det är gott, jag är proppmätt...tur jag tog mysbyxorna på mig......    


Fick även lite efterrätt......

  

Glögg, kladdkaka o grädde...mums säger jag bara....

Tack snälla Sandra.....   =)


Vi bestämde att åka till Sälen V 6, hon kan då ta ledigt från jobbet och det kan jag med... så då ska jag ta och beställa, lägenhet blir det......HÄRLIGT...


Måste köpa hjälm, ska även kolla på nya skidor.... hmmm  


Kramizar / L

Av Lena - 16 december 2009 18:36


Det är så härligt att SKRATTA .......

Var på Stand-up med Gasta, på Bolaget i Sandviken.... Jag var med nästan alla från jobbet, mat och roligheter...... Fick skönt ont i magen, för jag skrattade så mycket......  

Hoppas på flera sånna tillfällen.........  ;)


Nu äntligen har det kommit SNÖ, och det med råge, allt på en gång, härligt och kallt..... Nu är det vinter och lite julstämning...

Tog den där sprutan som alla pratar om idag, än så länge har jag inte märkt av några biverkningar..... Hoppas dom håller sig borta från mig....


Kramizar / L

Ovido - Quiz & Flashcards