lenasfotoram

Alla inlägg under december 2009

Av Lena - 3 december 2009 22:09

Äntligen händer det, vi köpte en ny TV precis som jag ville, tror nog att sambon ville det också, fast han hela tiden sagt att den gamla skulle gå sönder först, för jag har ju inte sagt så mycket, bara att jag skulle vilja ha en 32 tum, platt TV....

Men Nu så har jag en...........................    


  

Blev stor skillnad från den förra tv:n som var en, tjock klump som bara var 26 tum....

Köpte även en ny klockradio, den jag har litar jag inte på längre, ringde inte en morgon, men jag vaknade ändå som tur var....


  

Hoppas att den ringer i morgon bitti...  ;)


Tog några frostbilder när jag kom hem från jobbet...


  



  



  

Tycker det är roligt att knäppa kort, fast jag vet inte vad jag ska göra med dom... lägger ut några fler här kanske....


Snart är det fredag o helg.....


Kramizar / L

Av Lena - 2 december 2009 19:13

Jag är med i en tävling om ett sött litet hjärta....


http://sarainekliden.blogspot.com/




Kramizar / L

Av Lena - 2 december 2009 18:47

Oj, nu så börjar det äntligen bli lite kallare, härligt, men jag saknar snön.....men jag fick nöja mig med lite frost i morse... Och en otoligt vacker måne....


  

Baksidan av mitt hus nu på kvällen, lika vacker måne nu....


Öppet hus hos "våran" Mary Kay konsult, jag brukar handla lite av henne, hon bjöd på glögg och 20% av det man handlade denna kväll.


  

Så det blev lite rengöring och fuktkräm....


Kramizar / L



Av Lena - 1 december 2009 20:03

Skulle varit en liten Tacoafton ikväll, med min kära dotter   men vi får ta det en annan gång, hon fick jobba, bra det tycker jag...Taco kan vi äta vilken dag som helst.....

1 dec i dag, helt otroligt va fort dagarna går...äntligen var det lite kallt idag, skönt...man kan ju andas, och så lyste solen hela dan, blå himmel...härligt...


Hört att Thea har gått 2 steg själv, säkert så fattade hon inte vad hon gjorde eller vilken uppståndelse det blev..... 


Kramizar / L










Ovido - Quiz & Flashcards