lenasfotoram

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Lena - 10 november 2010 20:01


...Fick en överaskning av dotera idag !!?


Som Tack för att jag hjälper henne !?!?!?

Precis som om jag skulle ha lämnat henne i sticket då ?!?!


Men nu vill ni veta vad det var va, eller hur !!!


  


  

Haha hon är då för snäll hon   

Kaffe muggen som ser ut som ett objektiv, skit läcker !!!

Som jag önskade mig i julklapp ??!!

Va ska jag nu önska mig då ???!!


TACK MIN ÄLSKADE TÖSABIT !!!     

 

Men nu är iaf pusslet klar...

 

Så här såg det ut på kartongen...

 

  

Alla ska föreställa unga !!

 

Men när det blev klart så är alla gamla !!

 

  

 

 Skojsigt var det iaf.....

 

Så här såg det ut när jag kom hem....

 

    

Härligt !!!!!

 

Skottade lite hos grannen och hos oss, så vi iaf kommer in och ut

För

I morgon kväll så kommer han jag delar

postlåda med äntligen hem !!!

Då får han skotta resten !!! ;)

 

Kramizar Lena

 

 

 



Ovido - Quiz & Flashcards