lenasfotoram

Alla inlägg den 11 november 2010

Av Lena - 11 november 2010 20:00


...till vadå ????!!


Jo, till HELGEN !!!!!


Jippi, vad jag längtar.... !!!!!


Här kan ni hitta pusslen som jag och dotera har byggt och många flera...!!


http://lekmer.se/leksaker/pussel/wasgij/


Blev en lång dag idag,

 p.g.a av att vi har haft möte på jobbet igen då !!!


Börjar tidigt i morgon oxå...

så jag slutar tidigt...det är ju enda fördelen ;)

ska då åka in till doteras lgh och hämta post och vattna blommorna m.m

Tror jag ska handla lite med ?!?!?

Jo, då handlings listan fylls på hela tiden....

Köpa färg till håret, så får vi se om jag orkar färga det i morgon med...

Ska ju på fest på Lördag.... !!!


Nä, nu är jag så trötter och ögonen svider...

så jag uppsöker nog min säng tidigt ikväll...

Sen är det väl någon som kommer nerkrypande i sängen bredvid någon gång i kväll/natt med ;))))


Kramizar Lena



Ovido - Quiz & Flashcards