lenasfotoram

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Lena - 7 november 2010 19:08


...helgen det !!!!


Jag är iaf piggare, så det är nog på väg åt rätt håll... :)


Oj, oj va jag blev fryssen på fotokursen....

var kallare ute än jag trodde, men jag klädde mig ju !!!

men inte tillräckligt....tydligen !!!!


  


Lilla familjen eller delar av den iaf, kom och hälsade på mig och dotera

Mysigt !!!!!


Så alla mina sötnosar var här idag....   


Fast det är bara en av dom som vill vara med på bild

OM

Man hinner med att fota då..... ;)


  

Läser i nya boken, som låg här hemma till henne ;)


Fototriss på Söndagar igen då...

Så kolla in min Fotoblogg om ni vill


Lenasfotoram.blogspot.com


Kramizar Lena






Av Lena - 7 november 2010 09:03


Solen skiner från en klarblå himmel !!

  

Bra det för jag ska på fotokurs idag....

 

 Undrar vad vi får lära oss idag då tro ??!!


Var ute hela e.m igår och fotade, riktigt roligt faktiskt...

Nä, nu ska jag göra mig i ordning..


Hoppas ni får en härlig Söndag !!!  ;)


Kramizar Lena




Ovido - Quiz & Flashcards